Jag behöver er hjälp!

personen Rebecka / Frisyr, hårfärg / Permalink / 0
Snart är det dags för mig att fräscha upp håret igen. Dock känner jag att jag vill göra nånting nytt men jag har ingen aning om vad jag vill göra! Därför behöver jag er hjälp. Jag har experimenterat mellan olika frisyrer under åren, men även med färger men har alltid återgått till svart hårfärg för att det är det jag trivs bäst i. Men själva frisyren brukar jag tröttna ganska fort på...
 
Just nu har jag ändå rätt så långt hår, för att vara mig, som går ner nedanför axlarna. Jag skulle vilja ha en frisyr där jag får behålla längden så mycket som möjligt, men ändå få lite mer liv i det typ. Svårt att förklara. Men går det att göra någon rolig livfull frisyr samtidigt som man kan behålla längden? Kom gärna med tips. Jag behöver alla förslag jag kan få.
 
 
3 av många frisyrer jag haft under åren
Till top